Autentyczność przyciąga

Wierzę w miłość od pierwszego zdania – „Autentyczność przyciąga” + KONKURS

Agnieszka Siołek-Cichocka KSIĄŻKI 13 Comments

Kiedy Ania Piwowarska wspomniała, że pisze książkę, nie mogłam się jej doczekać, bo wiedziałam, że będzie to pozycja jedyna w swoim rodzaju. Skąd to wiedziałam?

Kto zna Autentyczny Copywriting, ten wie, w jakim duchu pisze Ania. A kto tego nie wie, tego odsyłam na jej stronę. A ja tylko napomknę, że to, co tworzy, jest AUTENTYCZNE, wyjątkowe, prawdziwe i wszystkim nam bardzo potrzebne.

Nie wierzę w miłość od pierwszego wejrzenia, ale wierzę w miłość od pierwszego zdania. W życiu, w biznesie i w literaturze. I właśnie do niej zaliczam książkę „Autentyczność przyciąga”. Swoją drogą, miłość od pierwszego zdania to właśnie magia autentyczności, o której pisze Ania. Warto ją uzewnętrznić chociażby po to, aby być spójnym i przyciągać do biznesu i życia to, co rezonuje z tym, kim naprawdę jesteśmy.

Jak do tej pory, z kategorii książek rozwojowo-biznesowych, natrafiłam tylko na cztery pozycje (a czytam dużo), które są w 100% spójne z moimi poglądami, z tym, co myślę i czuję w temacie odkrywania siebie, swojej pasji, autentyczności oraz swoich mocnych i słabych stron. Jedną z tej czwórki jest właśnie „Autentyczność przyciąga” (o reszcie w innych odsłonach). To właśnie podczas tej lektury miałam wrażenie, że bliżej do moich wartości być już po prostu nie może.

Dla mnie książka Ani to:

  • dowód na istnienie autentyczności,
  • przykład biznesowej praktyki wysokiej klasy i jakości,
  • jedyny słuszny i sensowny sposób budowania własnej marki, nie tylko tej biznesowej, ale również, a może przede wszystkim, tej w życiu,
  • droga do poznania i akceptowania siebie,
  • praktyczny i inspirujący poradnik autentycznego pisania i wyrażania siebie, nie tylko w biznesie,
  • książka utrzymana w duchu rozwijania i wspierania swoich mocnych stron, a jak wiecie, temu właśnie najbardziej kibicuję,
  • skuteczne i praktyczne wskazówki, jak budować swoją markę na solidnych fundamentach i komunikować swoją biznesową tożsamość,
  • obowiązkowa lektura dla wszystkich piszących blogi, prowadzących małe i większe biznesy oraz tych, którzy dopiero o tym myślą.

Chcę takich poradników więcej! I z tych powodów zachęcam cię bardzo mocno do jej przeczytania.

A jeżeli chcesz  zdobyć swój egzemplarz, to jest ku temu świetna okazja.

Konkurs – wygraj książkę!

Ogłaszam konkurs, w którym do wygrania jest jeden egzemplarz książki Ani Piwowarskiej „Autentyczność przyciąga”.

Zasady konkursu:

  1. Napisz w komentarzu poniżej lub pod konkursowym wpisem na FB Pracowni: „Czym jest dla Ciebie autentyczność?”.
  2. Spośród napisanych wypowiedzi nagrodzimy najciekawszą.
  3. Konkurs trwa do 3.11.2015 r. do godz. 20.00. I zostanie rozstrzygnięty do 09.11.2015 r.
  4. Fundatorem nagrody jest wydawnictwo Onepress.
  5. Nagroda zostanie wysłana przez wydawnictwo na adres zwycięzcy.
  6. O wygranej poinformuję na FB Pracowni oraz w wiadomości do zwycięzcy.

Powodzenia i czekam na Wasze odpowiedzi.

AUTOR

Agnieszka Siołek-Cichocka

Facebook Google+

Pedagog. Logopeda. Twórca Dwóch Kropek. Wierzę w życie na własnych zasadach. Jestem pasjonatką psychologii, odkrywania mocnych stron, zabawy słowem i metafory. Mieszkam w Poznaniu. Tu tworzę i prowadzę swoją firmę. Prywatnie mama, żona i książkowy mol.

Dołącz do newslettera i pobierz ćwiczenie

DIAGRAM ODKRYWANIA TWOICH MOCNYCH STRON

I agree to have my personal information transfered to MailChimp ( more information )

Nie lubisz spamu? To świetnie! Bo ja nie mam na niego kompletnie czasu.